Često postavljana pitanja

Kategorije

Osnovno

Šta je Kreddy?

Kreddy vam omogućava da kratkoročno pozajmite novac, brzo i bez prevelike procedure. Kreddy brzi krediti se odobravaju putem interneta, tako da iznos do 2000 KM može biti vaš za samo 15 minuta!

Zašto se Kreddy daje putem interneta?

Odobravanje kredita putem interneta štedi vaše dragocjeno vrijeme. Izborom naših usluga na kreddy.ba biće vam ponuđen najbrži kredit u našoj zemlji. Sa Kreddy nema prevelike papirologije, a zahtjev možete poslati iz udobnosti vašeg doma.

Kako funkcioniše Kreddy?

Proces dobijanja Kreddy brzog kredita vrlo je jednostavan i svodi se na nekoliko koraka: Najprije popunite aplikaciju putem interneta. Potom primite e-mail/SMS sa odlukom o aplikaciji. Ukoliko je zahtjev odobren, odete po novac - i raspolažete sa njim po želji!

Ko može dobiti Kreddy?

Aplicirati za naše brze kredite mogu svi punoljetni državljani Bosne i Hercegovine, starosti do 70 godina, sa urednom kreditnom istorijom i prebivalištem na teritoriji Bosne i Hercegovine.

Mogu li dobiti Kreddy ako već imam zaduženje kod banaka ili drugih finansijskih institucija?

Naravno, dok god ispunjavate naša pravila za odobravanje kredita, nemate kašnjenja po postojećim kreditima i niste žirant po kreditima u kašnjenju. Strogo vodimo računa o kvalitetu naših klijenata i njihovoj otplatnoj moći, te zadržavamo pravo da ne odobrimo zahtjev klijenta koji ne ispunjava naša pravila.

Kad mogu aplicirati za novi kredit?

Zahtjev za novi kredit možete podnijeti kada otplatite postojeći, tako što ćete aplicirati na našoj stranici ili kod isplatnih partnera.

Da li mi treba žirant ili neka vrsta zaloga da bih dobio kredit kod vas?

Ne. Kreddy odobrava kredite bez sudužnika, žiranata i dodatnih sredstava obezbjeđenja. Potrebno je samo da prilikom isplate kredita potpišete Ugovor o kreditu.

Da li plaćam nekakvu naknadu ako se samo registrujem na vašem sajtu?

Ne. Ukoliko postanete naš klijent i registrujete se na našem sajtu nećete platiti nikakvu naknadu u vezi sa tim. Kod nas su sve naknade prikazane transparentno i nema skrivenih troškova. Naknade se plaćaju samo ukoliko se koristi kredit, i ta naknada je klasična naknada za obradu zahtjeva koju plaćate kod svake finansijske institucije.

Imao sam kredit kod vas u Kreddy i sad ste me odbili. Zašto ste to uradili? Koji je razlog?

Iako ste već imali kredit kod nas, koji ste uredno vratili, možda vam više nećemo moći ponuditi novi. Svaki zahtjev za kredit se posmatra posebno i ne možemo garantovati da će vam novi biti odobren. U svojoj procjeni boniteta klijenata koristimo širok spektar alata za procjenu rizika i sve raspoložive baze podataka u našoj zemlji. Ukoliko je došlo do pogoršanja nekog od vaših finansijskih pokazatelja, moguće je da to utiče na ishod naše odluke. Naš sistem procjene boniteta stalno usklađujemo sa najboljim praksama za procjenu rizika, jer želimo da pokažemo visok nivo socijalne i društvene odgovornosti. Ako je vaš novi zahtjev odbijen pokušaćemo da vas informišemo o razlozima putem mejla.

Uslovi i papirologija

Šta mi treba da dobijem brzi kredit u Kreddy?

Morate da zadovoljite sljedeće kriterijume: Da ste punoljetni državljanin Bosne i Hercegovine, da ste zaposleni i da nemate više od 70 godina, da imate važeću ličnu kartu, da imate mobilni telefon, te da niste u E kategoriji, odnosno utuženi za postojeće kredite.

Da li treba da dolazim kod vas da podnesem zahtjev i donesem neke dokumente?

Ne. Zahtjev podnosite u potpunosti putem interneta ili kod isplatnih partnera. U toku apliciranja unijećete vaše lične podatke kako bismo utvrdili vaš identitet i provjerili kreditnu zaduženost u Registru kredita Centralne banke Bosne i Hercegovine.

Šta mi od dokumenata treba da dobijem kredit?

Od dokumenata vam je potrebna važeća lična karta/osobna iskaznica, dokument kojim se utvrđuje tačna adresa stanovanja i dokazi o primanjima (platna lista, ček od penzije i slično). Nakon toga dovoljno je da popunite zahtjev za kredit i mi ćemo ostalo uraditi za vas.

Apliciranje

Kako da dobijem kredit?

Kredit možete dobiti tako što ćete se ulogovati i aplicirati na našoj stranici kreddy.ba ili apliciranjem kod jednog od isplatnih partnera.

Šta se dešava kad pritisnem na dugme “Aplicirajte odmah”?

Nakon što pritisnete na "Aplicirajte odmah" otvara vam se sljedeća stranica na kojoj unosite ostale podatke.

Da li provjeravate lične podatke i kreditnu istoriju?

Za sve klijente se vrši provjera ličnih podataka i kreditnih zaduženja u Registru kredita Centralne banke Bosne i Hercegovine.

Kako ću biti informisan o statusu mog zahtjeva?

Odluku o odobrenju ili odbijanju vašeg zahtjeva dobićete putem SMS poruke i e-mail adrese koju ste koristili prilikom registracije.

Koliko dugo traje proces dobijanja kredita?

U prosjeku vam neće trebati više od dvije minute da popunite zahtjev. Nakon što dobijete pozitivan odgovor sa naše strane, otići ćete do najbližeg isplatnog mjesta i podići novac. To znači da proces za Kreddy brze kredite, od podnošenja zahtjeva pa sve do isplate, traje veoma kratko.

Da li Kreddy čuva sve moje zahtjeve za kredit?

Da. Svaki put kada podnesete zahtjev mi čuvamo podatke kako bismo u svakom trenutku mogli da vam u što kraćem vremenskom roku odgovorimo na vaše potrebe za novcem. S obzirom na veliki broj zahtjeva koje Kreddy ima, ovaj proces je potpuno automatizovan i u potpunosti siguran.

Isplata, otplata i kašnjenje

Kojim putem mogu otplatiti kredit?

Otplatu možete izvršiti na dva načina: gotovinskom uplatom u poslovnim jedinicama pošte i putem bilo koje poslovne banke.

Šta da uradim ukoliko ne mogu vratiti kredit na vrijeme?

Ako mislite da nećete biti u mogućnosti da vratite kredit na vrijeme, onda trebate da pozovete službu naplate i naši saradnici će vam pomoći u svemu što vas interesuje. Broj telefona koji treba da pozovete je 051/49 24 30.

Koji period otplate mi preporučujete?

Možete aplicirati za kredit na period od 3 do 12 mjeseci. Najbolje bi bilo da period otplate uskladite sa svojim novčanim prilivima na način da budete u mogućnosti na vrijeme otplatiti iznos koji smo vam posudili.

Mogu li ja produžiti rok dospijeća kredita?

Za sve informacije koje se odnose na naplatu kredita možete kontaktirati našu službu naplate i naši saradnici će vam pomoći u svemu što vas interesuje. Broj telefona koji treba da pozovete je 051/49 24 30.

Mogu li otplatiti kredit prije datuma dospijeća?

Da. Kredit možete otplatiti u svakom trenutku prije roka dospijeća, a o čemu treba da nas obavijestite pisanim putem.

Nakon što mi odobrite kredit, koliko moram čekati na isplatu?

Čim dobijete informaciju da je vaš zahtjev odobren možete otići po svoj novac do najbližeg isplatnog mjesta. Naš softver za plaćanja radi u realnom vremenu, što znači da je odmah nakon odobrenja novac dostupan.

Da li moram da vam šaljem neke dokumente poštom?

Ne. Naš proces odobravanja je vrlo jednostavan, te smo zbog toga jedinstveni na tržištu.

Koliki iznos moram otplatiti?

Morate otplatiti iznos kredita koji ste uzeli, uključujući kamatu i naknadu za obradu.

Kad mogu otplatiti kredit?

Vaš kredit ima tačan datum dospijeća. Najkasnije tog dana morate otplatiti cjelokupan iznos duga. U svakom slučaju bićete blagovremeno informisani i podsjećani na rok za otplatu kredita.

Koliko će me koštati obrada kredita?

Koliko će vas koštati obrada kredita zavisi od visine kredita. Tokom samog procesa apliciranja svi troškovi biće vam jasno prezentovani. Ono što vam garantujemo je da ništa niste dužni platiti ukoliko želite odustati od vašeg zahtjeva. Sve dok ne potpišete Ugovor o kreditu prilikom isplate niste nam dužni ništa platiti. Molimo vas da na našoj web stranici provjerite orijentacione troškove otplate kredita.

Tehnička pitanja

Kako da uđem u svoj profil na kreddy.ba web sajtu?

Ako ste već bili naš klijent, to znači da imate svoj profil na našem web sajtu. Kliknite na dugme „Uloguj se“ u gornjem desnom uglu sajta. Nakon toga će vam se otvoriti polja za unos e-mail adrese i lozinke. Ako ste novi klijent dovoljno je da izaberete iznos kredita i rok dospijeća i kliknete na dugme „Aplicirajte odmah“. Nakon toga naša aplikacija će vas voditi kroz proces registracije.

Šta da radim ako zaboravim lozinku za ulazak na moj profil?

Ako ste zaboravili lozinku za ulazak na vaš profil na kreddy.ba sajtu, potrebno je da kliknete na dugme „Uloguj se“ u gornjem desnom uglu sajta. Zatim kliknite na link „Zaboravili ste lozinku“ i sistem će vas voditi dalje kroz proces promjene lozinke. Vaša nova privremena lozinka zajedno sa instrukcijama o daljim koracima će biti poslana na vašu e-mail adresu. Privremena lozinka će biti validna jedan dan. Zato bi bilo dobro da istu odmah zamijenite sa novom lozinkom. Zbog sigurnosti vašeg profila i podataka privremena lozinka se ne može koristiti za podnošenje zahtjeva za kredit.

Šta treba da znam u vezi sa novom lozinkom ili promjenom lozinke?

Budite sigurni da je vaša e-mail adresa važeća. Takođe, biće vam postavljena neka sigurnosna pitanja koja sadrže detalje o vama. Link za aktivaciju promjene lozinke će biti poslan na vašu e-mail adresu. Biće vam omogućeno da uradite izmjenu lozinke kada kliknete na link za promjenu lozinke.

Kako mogu promijenti svoju lozinku za ulazak na sajt i moj profil?

Lozinku možete promijeniti tako što ćete se ulogovati na svoj profil i otići u sekciju o detaljima klijenta.

Da li je sve ovo sigurno?

Da. Sve vaše informacije i podaci se obrađuju koristeći najsigurnije protokole i enkripcije na svijetu. Naša kompanija ulaže mnogo sredstava u sigurnost našeg IT sistema i naših procesa. Radimo sa najnaprednijim tehnologijama na svijetu i po tome smo jedinstveni u regiji.

Apliciram preko Android uređaja/telefona. Kako da dozvolim „cookies”?

Otiđite u aplikaciju za pretraživanje interneta (Chrome, Mozilla…), zatim na opciju “Podešavanja privatnosti” i odaberite opciju “Prihvati kolačiće”.

Apliciram preko iPhone/iPad uređaja i dobijam poruku da moram uključiti prihvat “cookies”-a, ali ne znam kako to da uradim?

Otiđite u "Settings" zatim izaberite opciju za "Safari", koji je internet pretraživač na vašem uređaju. Potražite opciju "Privacy" i promijenite "Block Cookies" u "Never".

Ne vidite svoje pitanje ovdje? Kontaktirajte nas
BAM
BAM
BAM
Dana
Dana
Dana
Iznos rate
0 BAM
Broj rata
0
Kamata
0.00 BAM
EKS
0 %
Naknada (oduzima se od kredita)
0.00 BAM
Datum otplate
Ukupno za vratiti
0 BAM

Treba vam pomoć?

Naši operateri su spremni pomoći. Pošaljite nam Viber poruku na 066/01 11 00 ili nas pozovite na 051/49 24 30.

051/49 24 30

Pon - Pet od 08:00 do 20:00
Sub - Ned od 08:00 do 20:00
Glavni meni

Aplicirajte odmah!

Call back